Bio

Jaha ja skrev inget igår då ja va helt galet trött när jag kom hem.. Men det hände inte så mye igår, vi såg lite film sen följde vi med Lotta då hon skulle jobba så ja fick testa spela lite poker :) gick faktist inte jätte dåligt :P haha ja va kvar bland de 16 sista å de började med typ 32 så :P
jo men idag då, jag å monika såg änu en film :P(känns som vi inte gör annat xD) sen åkte vi och köpte mig ett australiensk mobil nummer så att "familjen"(de ja ska jobba hos) kan få tag på mig :) sen åkte vi och hämtade alec på hans jobb å åkte till monikas vän och hänta henne för att gå ut på resturang och äta lite innan vi skulle på Harry Potter 7,2 :) den var faktist bra :) så nu är jag nyss hemkommen från det och ska väl sova snart kanske :P imorgon lär ja packa ner allt jag hunnit dra upp ur väskan på inte änns en vecka å de e inte lite som ligger utspritt, haha! lite tråkigt att de e sista dagen här imorgon då ja flyger till Perth på fredag morgon, men det ska på samma gång bli kul att träffa "familjen" men har haft väldigt kul här med Monika och hennes vänner :) menmen
det var allt för denna gången :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0