ingen bra rubrik

Jaha igår va en stressig dag.. som ja sa igår va ja bara hem för en duch och sen iväg och köpte en klänning, skor och en väska :P sen va jag hem och gjorde mig lite i ordning och sen iväg till stan för att träffa Bella, Sarah och Hannah för att ta oss till Kings park och där satt vi och de andra drack lite öl och vi prata massa :) jätte mysigt va det :) sen tog vi oss till northbridge och leta ställe att äta på, sluta på en kina resturang :) faktiskt ganska gott :P sen gick vi till en irlänsk pub och dom drack mer öl :P sen åkte jag till Fremantle för att träffa Chiara, Janelle och Niki på New port :) efter ett tag kom bella och sarah oxå :) men hade inte så kul där så åkte hem tidigt, kom hem vid typ 2 och va klarvaken och kunde inte sova så de va inte så kul :P så har sovit typ hela dagen och ja nu vet jag inte vad jag ska göra... kanske äta lite? hmm känns som en bra sak att göra :P jaja har inte så mycke att säga :P
PizzaDålig bild men de e iaf en bild på choklad pizzan :P haha
Utsikt från Kings park :) finare i verkligheten :)
Nya skor :P haha
Nya klänningen :P
.
jaha där har ni vad som hänt och lite bilder :P
det var allt för denna gången :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0